Sağlık Turizminde Konaklama ve Ulaşım

Sağlık turizminde konaklama ve ulaşım oldukça önemli unsurlardan biridir. Globalleşen dünyada öne çıkan turizm türleri arasında sağlık turizmi de yer alır. Farklı ülkelerde daha kaliteli ve daha uygun fiyatla sağlık hizmeti alabilmek adına sağlık turizmi gerçekleştirilir. Türkiye sağlık turizminde ön planda olan ülkeler arasında yer alır. Sağlık turizmi ile ülkeye gelen kişilere sadece sağlık hizmeti verilmez. Aynı zamanda konaklama ve ulaşım hizmetlerinin de verilmesi gerekir.

Yabancı bir ülkede olan kişinin karşılaştığı önemli sorunlar arasında konaklama ve ulaşım bulunur. Kaliteli hizmet veren ve sağlık turizminde payını artırmak isteyen sağlık kuruluşları konaklama ve ulaşım konusunda da kaliteli hizmet verir. Bu sayede daha fazla kişinin sağlık hizmeti almak için tercih etmesi mümkün olur. Sağlık kuruluşlarında bu hizmetlerin verilmesi için özel birimler yer alır. Yabancı dil bilen personelin yer aldığı bu birimler. Yurt dışından gelen kişilerin konaklama ve ulaşım sorunları yaşamalarının önüne geçer.

Sağlık Turizminde Konaklama ve Ulaşım Hizmeti Nasıl Verilir?

Sağlık turizminde konaklama ve ulaşım hizmeti veren kuruluşların daha fazla ilgi görmesi mümkün olur. Hastaların geldikleri ülkede kendilerini yabancı hissetmeleri ve çeşitli zorluklar yaşamalarının önüne geçilir. Bu amaçla kurulan uluslararası hasta birimi daha kişilerin ülkemize gelmeden önce alacakları hizmetin kapsamı hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlar. Konaklama ve ulaşım hizmetlerinin de verildiğini gören kişiler sağlık turizmi için ülkemizi tercih eder. Sağlık turizminde ilave olarak verilen konaklama ve ulaşım hizmetleri şu şekilde verilir:

• Uçak biletinin ayarlanması: Hastanın ülkeye gelirken en uygun fiyatlı ve süreler arasında uçak bileti bulma sorunu yaşamalarının önüne geçilir. Ayrıca hastanın daha sonra yapılacak kontroller için de uçak biletlerinin ayarlanması yapılır.
  • Havaalanında karşılama: Ülkeye giriş yapan kişinin konaklayacağı otele ulaşım sorunu yaşamaması amacıyla havaalanında karşılanması yararlı olur. Hasta taksi bulma, araç kiralama gibi detaylar ile uğraşmak zorunda kalmaz. Bu işlemler için ayrıca ücret ödemesine de gerek kalmaz.
  • Vip otelde konaklama: Sağlık turizmi için ülkeye gelen kişiler için konaklama en büyük sorunlar arasında yer alır. Kişinin güvenli ve konforlu bir otelde konaklayabilmesi alacağı hizmetten memnun olmasını sağlar. Hijyen kurallarına uyulan ve hastanın rahatça konaklayabileceği otel ayarlanması sağlık kuruluşunun daha fazla tercih edilmesini sağlar.
  • Otele transfer: Sağlık turizmi için seçilen otele ulaşım için sağlık kuruluşunun araçları ile transfer gerçekleştirilir. Kişi hastaneye gelmeden önce oteline yerleşerek konaklayacağı yeri görebilir.
  • Otelden hastaneye transfer: Hastanın otel ile hastane arasında ulaşım sorunu yaşamaması için transfer hizmeti verilir. Sağlık hizmeti almak için otelden hastaneye transfer edilen kişi yapılan tedavi sonrasında tekrar otele transfer edilir. Bu sayede kişinin hijyenik olmayan ortamlarda bulunmasının önüne geçilir.

Sağlık Turizminde Konaklama ve Ulaşım Hizmeti Vermenin Önemi

Sağlık turizminin gün geçtikçe yaygınlaştığı görülüyor. Bu turizm türünden pazar payını büyütmek isteyen hastaneler de çeşitli ilave hizmetler veriyor. Ülkeye gelen ve sağlık hizmeti alan kişinin tedavinin kalitesinden emin olması yeterli görülmüyor. Aynı zamanda verilen ilave hizmetler ile kişinin kendini ayrıcalıklı hissetmesi sağlanıyor.

Sağlık turizminde konaklama ve ulaşım hizmeti vermenin önemi de burada ortaya çıkıyor. Dünyanın birçok ülkesinde bulunan sağlık kuruluşlarını araştıran kişi en kaliteli sağlık hizmetini almanın yanında ayrıca ilave hizmetler alabileceği ülke ve hastaneyi tercih ediyor. Siz de yurt dışından sağlık turizmi için gelen hastalarınıza bu hizmetleri verdiğinizde yaşanan rekabette öne geçme fırsatını bulabiliyorsunuz.

Sağlık Turizminde Tedavi Sonrası Verilen Hizmetler

Sağlık turizmi için ülkeye gelen kişilerin tedavi sonrası kendi ülkelerine dönmeleri ile verilen hizmet sona ermez. Her tedavi sonrası hastanın kontrollerinin gerçekleştirilmesi gerekir.

Kontrol zamanlarının hastaya hatırlatılması gerekir. Aynı zamanda hastanın tekrar ülkeye geliş, gidiş ve konaklama planlamasının yapılması gerekir. Bu şekilde hasta kontrollerini aksatmaz ve aldığı tedaviden şifa bulması mümkün olur.

Sağlık turizminde konaklama ve ulaşım gibi ilave hizmetler verilmesi yararlıdır. Bunun yanında tek başına yeterli olmadıklarının da bilinmesi gerekir. Alanında uzman hekimler ve sağlık personeli ile çalışmak gereklidir. Uzman doktorların verdiği kaliteli sağlık hizmeti ile kişi şifa bulur. Bu sayede de aldığı hizmetten memnun olur. Kişinin memnun olması hastanenin sağlam referanslara sahip olmasını sağlar.

Sağlık Turizminde Konaklama ve Ulaşım ile ilgili daha fazla bilgi almak için Partnerler sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.