j-plasma sonrası

J-Plasma Sonrası Cilt Bakımında Nelere Dikkat Etmelisiniz?

J-plasma insanların yaşlanma, sağlıksız ve hareketsiz yaşam, kilo alıp verme gibi nedenler ile ciltte oluşan deformasyonların ortadan kalkmasını sağlar. Ciltte oluşan kırışık, çizgiler ve sarkmaların ameliyatsız olarak tedavisinde yoğun olarak kullanılır. J-plasma aynı zamanda ben, cilt lekeleri ve selülit tedavisinde de etkin olarak kullanılır.

Uzman hekimler tarafından titiz şekilde uygulanan bu tedavi sonrasında pürüzsüz, gergin bir cilde sahip olması mümkündür. Estetik ameliyatları olmak istemeyen kişilerin en çok tercih ettiği yöntem olarak dikkatleri çeker. Yüze, vücudun çeşitli bölgelerine uygulanabilir.

Risksiz ve yan etkileri olmayan J-plasma ile hızlı ve kalıcı çözümler bulunması mümkün olur. Özellikle liposuction gibi yöntemlerle yağ alınması halinde ciltte oluşan dalgalanmalar ve boşlukların giderilmesini sağlar.

J-Plasma Nedir?

J-plasma nedir incelendiğinde insan vücuduna hiçbir zararlı etkisi olmayan helyum gazının radyofrekans dalgaları ile vücuda uygulanması olduğu görülür. Cilt sıkılaştırma, gençleştirme ve biçimlendirme işlemlerinin ameliyatsız gerçekleştirilmesini sağlar. Estetik uzmanlar tarafından devrim niteliğinde olarak değerlendirilir.

Tek bir seans ile J-plasma uygulamaları yapılabilir. Uygulama sonrasında ise istenen olumlu sonuçlar anında alınır. Hekimin tavsiyelerine uyulması ile birlikte alınan olumlu sonuçlar kalıcı olur. Hastanede yatış gerektirmeyen bu uygulamanın pratikliği ve hızlı sonuçlar alınması, uygulamayı estetik hekimlerin de hastalarına önermesini sağlar.

J-Plasma Hangi Bölgelere Uygulanır?

J-plasma uygulandığı bölgeler arasında yüz ve vücudun çeşitli bölgeleri bulunur. Yaşın ilerlemesi, aşırı kilo alıp verme nedeniyle vücutta ve yüzde oluşan kırışıklar, çizgiler gibi cilt deformasyonlarının tedavisinde olumlu sonuçlar alınır.  J-plasma uygulandığı bölgeler arasında şunlar yer alır:

• Yüz bölgesinde: Yüzde oluşan kırışık, sarkma, çizgiler J-plasma teknolojisi ile ortadan kaldırılır. Yüz cildi sıkılaşır ve toparlanır. Böylece daha genç ve dinç bir görünüme kavuşmak mümkün olur. Tüm cilt tiplerinde uygulanabilir ve 30-80 yaş arasında cildinde deformasyon oluşan kişilere uygulanır. Lokal anestezi altında yaklaşık bir saat süren bir uygulama ile sonuç alınır. İşlemin etkisi birkaç gün içinde net olarak görülür.
  • Karın bölgesi: Karın bölgesinde hamilelik nedeniyle oluşan çatlaklar, kırışıklıklar bu yöntem ile tedavi edilir.
  • Uyluk bölgesi: Yaşın ilerlemesi ile uyluk bölgesinde oluşan sarkmaların tedavisinde etkili olur.
  • Göğüs bölgesi: Göğüs bölgesinde bulunan deride sarkma, pürüzler, kırışıklar ve dalgalanmalar J-plasma tedavisi ile ortadan kaldırılır.

J-Plasma Sonrası Cilt Bakımı

J-plasma sonrası cilt bakımı mutlaka uzman hekimin yaptığı öneriler doğrultusunda olmalıdır. Ameliyatsız bir yöntem olmasından kaynaklı iyileşme süreci hızlı olur. İşlemin yapılmasının ardından 7-10 günlük bir iyileşme sürecinin geçmesi beklenir. Bu sürenin sonunda şişlik ve morlukların önemli bir bölümü yok olur ve istenen görünüm de oluşmaya başlar. Cilt bakımı sırasında şu noktalara dikkat edilmesi gerekir:

• İlk üç gün boyunca banyo yapılmamalı ve işlem yapılan bölgenin su ile temas etmesinin önüne geçilmelidir.
  • Güneşe çıkılmamalı ve işlem yapılan bölge güneş ışınlarından korunmalıdır.
  • İşlemin etkisini artırmak için bol su içilmesi gerekir.
  • J-plasma işleminde yapılan minimal kesilerde oluşan kabuklanmalar kaşınmamalı ve tahriş olmasına izin verilmemelidir.
  • Uygulama yapılan bölgenin üzerine yatılmamalıdır.
  • Uygulama yapılan bölgenin darbe almasına izin verilmemelidir.
  • Cilt bakım kremlerinin kullanılması için en az bir haftalık sürenin geçmesi beklenmelidir.

J-Plasma Avantajları

J-plasma avantajları oldukça fazladır ve bundan dolayı da cilt gençleştirme, sıkılaştırma ve biçimlendirme sırasında yoğun olarak kullanılır. Ameliyatsız bir yöntem olması yöntemin en önemli avantajları arasında yer alır. Ameliyatsız olması sayesinde ciltte dikiş izi kalmaz ve aynı zamanda iyileşme süreci hızlı olur. Bu sayede kişinin normal hayata daha hızlı dönebilmesi mümkün olur.

Vücut şekillendirmeyi sağlar. Spor ve diyet yapmadan vücudun istenen biçimi almasında etkilidir. Uygulama sonrasında hızlı ve doğal sonuçlar alınır. Bu şekilde kişi istediği estetik ve doğal görünüme kavuşabilir.

Kullanılan yöntemin herhangi bir yan etkisi bulunmaz. Bu sayede her yetişkine ve cilt tipine uygulanabilir. Uygulama öncesinde estetik hekim tarafından detaylı tetkikler yapılır. Kişinin bu uygulamanın yapılmasına engel olan rahatsızlığı olmaması halinde bir seans şeklinde uygulanır. Uygulama sonrasında cilt bakımına ve hekimin tavsiyelerine dikkat edildiği takdirde de yüzde yüz memnun olunacak sonuçlar alınır. Böylece çok daha genç görünüme sahip olunabilir.

J-Plasma Sonrası Cilt Bakımında Nelere Dikkat Etmelisiniz? ile ilgili daha fazla bilgi almak için J-Plasma sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.